sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Turhautumista

Heips!

Eilisen jälkeen on kyllä niin turhautunut olo.
Käytiin mun vanhemmilla kokeilemassa vaihtaa talvirenkaita, mut eipä onnistunut. Keskiö ei käynyt mun autoon, joten joudutaan nyt kuitenkin käyttää ihan rengasliikkeessä autoo, et vaihtaa yhet kumit vanteilta toisille. Sitä kun jossain koettaa edes säästää, niin sitten kaadetaan saavin täydeltä kuravettä vaan päälle. Soitettava olis heti aamusta, että tänään sais renkaat laitettuu, tai edes viimeistään torstaina! Hermot oli kyl eilen niin kovalla koetuksella, et oksat pois. Itkuhan siinä tuli kun alkoi turhauttamaan niin paljon koko homma!

Tänään on sitten vielä kaiken lisäksi meno verikokeeseen ja hakemaan taas 24 h keräykseen astia labrasta. En kyl mene sinne kuin vasta joskus kymmenen aikaan, jaksa istuu aamulla siellä 50 henkilön kanssa jonottamassa tuntia! Se tästä päivästä vielä olisi puuttunut. Mun piti tänään mennä käymään ystävälläni, mut sekin peruuntui näiden kaikkien takapakkien takia! Ärsyttää perua juttuja sen takii kun ei mikään mene niinkuin pitäis. Mut minkäs teet?

Jos jotain iloista asiaa edes tähän laittais, lauantaina käytiin tosiaan murun isällä ja siskolla. Saatiin lisää pikkasii vaatteita pojalle, niitä jo laittelin lauantaina kaappiin ja sunnuntaina vein vanhemmilleni yhdet vaihtovaatteet jo valmiiksi. Äitiltä tuli sitten paluupostissa vaippoja mitä oli käynyt alesta ostamassa valmiiksi. Sitten tietenkin auttoi korjaamaan aloittamani pipon, se oli mennyt ihan rullalle ja olin viel kaiken lisäks hukannut yhden silmänkin siitä :D, no mut nyt sekin on kunnossa ja eilen sain jo noin 1 cm sitä kudottuun eteenpäin, jee hyvä minä.

Kirjepapereitakin olen inventoinut ja katsonut kaikki huonommat, jotka haluan nopeasti käyttää pois, kun en tykkää niille enää pahemmin kirjoittaa. Uusiakin vähän viime viikolla tilasin, et kai nekin tuossa tällä viikolla perille löytää. Saa sitten koristella tarroin ja vähän käytän samalla myös yliviivauskynää, kun kuitenkin pääasiassa kirjoitan paperin molemmille puolille. En toki aina, mut kuitenkin. Enää mulla on 1 rästi tuossa kesken, ajattelin sen kirjoittaa tässä aamulla pois, jos saisin postitettuu kaikki valmiit tämän päivän postiin.

Poika on liikkunut hyvin, tälläkin hetkellä on jonkun sortin aamujumpat menossa. Perjantaina onkin sitten se jännittävin paikka: synnytystapa arvio!!! Iik, et mua jännittää ihan sikana. Et mitä siel sanovat, eivät kuitenkaan käynnistä ennen vkoa 38, sen sanoivat jo viimeeksi, mut silti pelottaa et pitävät pojan ihan loppuun saakka, sit se on jo niin iso et repeenhalkeen varmaan kokonaan! No ei vaan, kai he paremmin tietää mikä on mulle ja pojalle parhaaksi. Mut voin sanoa et pelottaa jo!

Mut tässä tämän viikon alkuun tunnelmia, toivottavasti loppuviikosta olen saanut kaikki autojutut hoidettuu ja voin vaan keskittyy enää tähän viimeisiin odotuksiin. Mut siihen palaan myöhemmin. Mukavaa alkanutta vkoa kaikille, moips.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti