lauantai 17. marraskuuta 2012

Lauvvantai

Hiphip hurraa

Tuleepahan nyt kirjoitettua tännekkii, en vaan tiedä mitä kaikkea nyt kertoilisin <3. Eli joo, tänään tullut käytyyn aika paljon kaupoilla, sekä enoa auttamassa aamusta. Lenkille PITI mennä, mut voipi olla et huomenna aamulla sitten tulee mentyy (toivottavasti).

Olen miettinyt joskos saisin aikaiseksi torstaina jotakin kivaa leipoa perjantaille, ainoo vaan että mulla on Katajanokalla koulutus silloin etten tie miten oon sitten himassa sinä iltana, varmaankin suurinpiirtein joskus 17.00 maissa, kuitenkin joudun mun tuurilla ihan hirweisiin ruuhkiin!!! x) Se ois niin ennalta-arvattavissa.

Kirjeitä olen vähän niinku odotellut koko viikonlopun, miksei posti vois kulkee viikonloppuisinkin? En toki tie et tulisko siltikään postia vaikka kulkisikin :D, no mut ei tässä varmaankaan auta muu kuin hakee pari uutta kirjekaverii joskos sitten pysyis homma mallikkaammin kasassa (toivottavasti) x), plaah. Pää muuten aika tyhjänä suoraan sanottuna, joten taidan luovuttaa. Katsellaan josko saan jotain ensi viikolla tänne kirjattuu, maanantaina ainakin menossa salille jajajajaja hmm jos huomenna menis lenkille sykemittarin kera (katotaa vaan). Mut palataan ja ihanaa vkl:a kaikille tasapuolisesti.

**Sanskuli**

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti