sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Kalseaa sunnuntaita

Heipsan!

Se olis niinku sunnuntai sitten! Tässä leivonta hommelit käynnissä ja aion vielä tänään jopa päivittää blogiani uudella reseptillä: punaviinimarjapiiras <3, toivottavasti onnistuu koska olen viemässä piirakkaa myös ystäville maistettavaksi. Ainakin ohje näytti hyvältä ja mitä raakana pohjaa sekä täytettä maistoin niin oms noms, melkein vei kielen mennessään.

Pää on hieman ollut tänään kipee, en tie mikä on syynä, luultavasti se että eilen nukkumaan meno venyi ja vanui, eli varmaankin 2.30 sitten pistin koneen kiinni ja ummistin silmäni. No harvemminpa sitä jaksaa niin pitkään valvoo, vanhaksi tässä kun on tullut. Maanantaina pitäis duunissa olla jo joskus 7.20 about, iiks jaiks piiks :P, khihi. Saas nähä miten mamman käy, ei vaan pakko siel on olla kun sovittu kerran on, ei voi mittään. Elämä on!!! :):):)

Jotain hyvääkin olen kuitenkin saanut myös aikaan, pesin auton ulkoa, imuroin sisältä, pesin matot sisältä, pestiin konehuone autosta jajajaja niin joo oli toinen jarruvalo palanut niin se vaihdettiin, eli nyt toimii kaikki valotkin jälleen. Mun pitää nyt vaan sitten käydä vielä ensi viikonloppuna Kuopiossa ostamassa öljyt, öljynputsari jajaja tulpat, et on sitten valmiina vaihtoon kun isipappa on niin ihku ihana et lupasi vaihtaa ne minulle talvea vasten <3. On sitten rakas punainen ferrarini valmis talven tuloon. "Tuule ja tuiverra niin minä toimin"Toivoo rakkaudella: Ferrarisi x)...

Ilma kyl tuolla pihalla on aivan kamala! Tai siis onneks ei sada mut on tasaisen harmaata ja kylmän kalseen kosteeta, jotenkin siis niin syksy vaikka talvee tässä jo kovasti enempi odottaa, ois ainakin valoisampaa, tää ainainen pimeys on alkanut potuttamaan huolella, onneks nyt sentään sen kalseen ajan on duunissa, ettei nää miten masentavaa ulkona on. Vaikkakin töistä kun pääsee on jo melkeen vois sanoo pimeää!!! :(

Positiivisuus: torstaina alkaa pidennetty viikonloppu eli pe ja ma on mulla vapaat ja oon menossa Kuopioon <3, pääsee vähän ostoksille ja muutenkin tekemään kivoja juttuja. Niin ja muunmuassa mä oon lupautunut / pakotettu menemään perjantaina draftaamaan korttipeliä nimeltä: magic the gathering! Pakottamisella tarkoitan, että on mainostettu tulevani ko. tapahtumaan! x) Nooh, positiivisena vielä: ota kaikki rahakortit, eli onneks mua ei pakoteta voittamaan, mulla on vaan mun deckssä miljuunia maksavia kortteja ja tietty FOILINA, olenhan sellanen munkkipulla x) (ainakin melkein).. No ja siis mainittakoon tähän vielä: ei kyl mä oikeesti olen itsekkin ihan innoissani menossa, pidän pelistä ja on mukavaa päästä kokeilemaan, tarkoitukseni ei ole edes voittaa vaan lähinnä oppia, siitä se on kysymys tapauksessani, enkä tie koska meen ees seuraavan kerran, siihen voi mennä aikaa mut... :) aina on kiva oppia jotain uutta ja sivistää niin sanotusti itseään, vai mitä? :)

Jeps, mut nyt on tarinoitu ja pakko alkaa mennä kärkkymään tuota piirakkaa uunista ja sitten melkein suihkuun jajaja muutenkin valmistautuu kun tosiaan olen viel tänään menossa vierailee, josko olisin edes inhimillisen näköinen mennessäni paikalle, ei voi tietää x).. Mut palataan pian.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti