maanantai 3. syyskuuta 2012

Vihdoin, LIIKUNTA!

Joo siis tein sen, menin megajumppaan, mut joo en ole kunnossa, olen niin KIPEE!!! Mun pää oli ihan paketissa, hullu kun olen. Huomenna aamulla on sitten lääkäri klo 8.00. Katotaan mitä se sanoo, en tie oon vaan niin väsynyt ja pää painaa viisimiljoonaa kiloo ja sitten jumpassa 10 mun etuajassa vahingossa sammutin mittauksenkin mut hyvät lukemat kaikesta huolimatta. Eli niihin siis:

30min crossi + 45 min body pump
KESTO: 1:01:27
Keskisyke: 142 (73%)
Maksimisyke: 165 (85%)
Minimisyke: 109 (56%)
Kcal: 489
Rasvan osuus kaloreista: 28%

Ihan kohtuu tyytyväinen olen, vaikka joo tiedän, mun PITI ottaa kevyemmin mut en mie reppana osaa kun mieli teki paahtaa täysillä, mähän olisin näyttänyt ihan dilleltä jos oisin siel vaan himmaillut.
No mut joo, tällästä heti viikon alkuun.

**Sanskuli**

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti