tiistai 13. syyskuuta 2016

Lomailuviikko

Heissaaaaaaan!!

Heti alkuun pakko sanoo, et mua harmittaa ihan sikana ku leivoin mansikkajuustokakun sekä kinkkupiirakan mun 31v synttäreille, ni en niit päivittänyt tänne :( kun muutenkin sen verran harvoinenää on aikaa bloggailla, niin sit ku olis jotain minkä takii bloggaa niin sitä ei tuu tehtyy.

Maanantaina 12.9 kävin viimein otattamassa rakennekynnet, mulle ei sopinutkaan uv-geelit, ne irtos jo siinä laittovaiheessa, ni vaihtukin lennossa sitten akryyliin. Mut olen kyl tosi tyytyväinen näihin, laitoin pinkin glitter lakan vielä siihen päälle niin AVOTTIA, ne oli juur semmoset mitä toivoin. Tosin seuraavassa huollossa lyhentelen niit vähän kuitenkin, ehkä 2-3mm pois niin sitten pituuden suhteen olisi varmasti ideaalisin minulle.

Tänään mulla on hammastarkastus, voi luoja et mua pelottaa, vaikka tien ettei ne tarkastuksessa tee mitään, ni silti pelottaa, tien et se vihloo ihan simona!!!! Voisin myöhemmin tänään päivittää lisää ja kertoo kuinka monta reikää sielt kaikenkaikkiaan löytyy!! :) Veikkaan 3 reikää, mut ehkä siel voi olla enemmänkin.

Joo mut viel kuva kynsistä ja kirjoittelen enemmän kunhan vaan pääsen takaisin kotiin kaupasta ja sieltä tarkastuksesta. Moip.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti