maanantai 29. elokuuta 2016

Flunssapäivä vol.2

Josko tänäänkin jotakin tänne kirjoittaisi, kirjoittelin tuossa aamusta heti yhden kirjeen valmiiksi ja nyt sitten vuorossa on rentoo pötköttelyä. Tv:ssä pyörii kauniit ja rohkeat, joo oon tän tekstin jälkeen vaihtamassa kanavaa, en oo ko. sarjaa seurannut aikoihin, eikä se kiinosta mua ei sitten ollenkaan, mut olen liian laiska nyt vaihtamaan kanavaa.

Katti tuli tonne jalkojen päälle lymyämään, ei kiva!!! Tuntuu ettei tässä tuvassa saa missään olla rauhassa, minne menenkin niin aina on joku mua häiritsemässä, jos ei oo Leevii niin on kissa, jos ei oo kumpaakaan niin on Janne :D hahaha... No ei vaan, kiva se on kun on seuraa, tosin nyt kipeenä haluis vaan olla ihan rauhassa kokoajan, mut se ei tässä talossa tuppaa oikein onnistumaan. Kohta otan pienet nokoset johonkin tonne puoleen päivään saakka.

Koristelin eilen melkein kaikki kirjepaperitkin, tälle päivälle ei siis juurikaan jää mitään järkevää tekemistä. Postiakaan tuskin tulee tiistaina, joten... huomiselle mulla on viel vähemmän mitään tekemistä, ois mulla tuossa pari kirjaa joita ois kiva ehkä alkaa lukemaan, mutta nyt kun taas särkee päätä niin ei kiinosta niidenkään aloittaminen, josko huomenna saisin aloitettua, tänään en vielä viitsi asiaa ajatella, ainakaan niin et siit mitään stressiä ottaisin. Lukeminen tosin vois olla rentouttavaa, ja on pidempään potuttanut kun en oo lukenut. Kuitenkin se on ihan mukavaa ajanvietettä.

Ei luoja kun ei enempää ajatus kulje tällä hetkellä, pakko se on alkaa nukkumaan / lepäämään, jos tästä päivästä nyt edes jotain tulisi sen jälkeen. Siivotakkin pitäis, mut fiilis on todella hakusessa (niinku kaikki muukin)... Mut joo, jatkan huomenna tai tänään tai joskus kun jaksaa. Nyt meen moikkaamaan nukkumattia toivottavasti (kissan kanssa). Se on moikkamoi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti