keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Torstaijh

Heips!

En ole hetkeen jaksanut mitään päivittää, olen ollut jotenkin normaalia väsyneempi ja eilen en sitten mennytkään jumppaan. Ei vaan yksinkertaisesti ollut ollenkaan kiinostusta. Duunissakin on tämä viikko ollut aikas kiireistä menoa ja meininkiä, joten senkin takia olen ollut ehkä hieman "piipussa". Tänään ehkä saan jo uuden tv-tason tänne, siin menee tää ilta vanhalta tasolta ottaa kamppeet pois ja kun uus tulee niin sitten toki asentaa ja laittaa ne kaikki siihen sitten paikoilleen taas, no mut sen näkee sitten, varmaa kun ei viel ole, aivan kiinni mutsista et miten se pääsee sitä tuomaan. Nytkin kello alkaa lähenee seitsemää, joten kohta pitäis olla töihin jo ajelemassa, Nuka sai ruokaa tuossa hetki sitten joten olen aamuni saanut suhteellisen rauhallisissa merkeissä tässä touhuilla, viel pitäs mennä muuten tukkakii laittamaan, meinaan tää mun uus etutukka vaatii aamusin hieman ponnisteluja, tänä aamuna se on niin pystyssä et ihan itseäkin hirwittää :D... Mut nyt laitan viel eilisen kuvan mun höpöläisestä söpöläisestä :) se oli aika tavalla ketarat ojossa sängyssä illalla kun siel itsekkin vietin aikaa. Tässä hän:
















Mut jeppis, ei tässä sen kummempia muutoin nyt, alan pukemaan vaatteet päälle ja laittamaan tukkaa et oon ees suhteellisen ajoissa duunissa. Palatkaamme taas, perjantaina tulossa liikuntaa tänne, ootelkaas siihen saakka, se on nyt moro.

**Sanskuli**

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti