maanantai 29. lokakuuta 2012

Talvi tuli taloon

Heips!

Kyllä sen jotenkin huomaa et on tullut talvi, sitä on niin väsynyt / masentunut tai jotain siltä väliltä, keskiviikkona sitä jos oikeesti siis meinaan aikuisten oikeesti menis jumppaamaan, jotenkin sitä on vaan ihanampaa ollut nyt olla himassa ja nauttii vaan olemisesta, ilman mitään sen suurempia stressejä!!!
Huomenna olisi sitten tiistai, vielä siis 3 arkipäivää TIISTAIN lisäksi, viikonloppuna en kyl tee mitn järkevää, se on vissi ja varma asia se! :) Sit seuraava viikko mulla on toivon mukaan hieman lyhyempi, kun olen pyytänyt 2 käyttämätöntä lomapäivääni et saisin pitää ne pe ja sitten seuraava ma, eli 9.11. sekä 12.11. mut kattoo nyt, selvinnee huomenissa.
Kokkailuakaan ei oo nyt tullut pahemmin harrastettuu, ei oikein ole ollut tarvittavaa "inspiraatiota", ehkä se sielt viel tulee, toivon mukaan! Vois ehkä viikonloppuna jotain leipoa, ainakin mieli tekisi, eri asia sitten on saanko aikaiseksi / kiinostaako sekään. Toki leipominen on suuri intohimoni, et ehkä mä OIKEESTI jotain saan aikaiseksi.
Mua on vaan meinaan niin paljon harmittanut tää blogi etten oo pystynyt mitään OIKEESTI järkevää tänne pidempään aikaan päivittämään. Kaikkeen kun ei pieni ihminen pysty, ainakaan näin pieni kuin MINÄ! :D Suorastaan olematon.
Mut jeppis, tässä alkuviikon kuulumiset, katsotaan josko sitten keskiviikkona saan aikaseksi mennä vähän huhkimaan, en tie kyl miten onnistuu näin "pitkän" tauon jälkeen taas. Pitäkää peukkuja.

Se on nyt moro!

**Sanskuli**

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti