torstai 25. lokakuuta 2012

Sekalaista

Hei!

Loppu viikon kuulumisiani siis päivittelen hieman.
Huomenna on matka kohti Kuopio Rock City, tänään sain vaihdettua talvirenkaat autooni, aamulla pitäis käydä paineet katsastamassa, tankata tankki täyteen ja sitten suoraan töistä eikun ajelemaan. Ei tarttis matkalla sitten minnekkään pysähtyä.
Lauantaina olisi sitten Halloween bibbaloita tiedossa, meinaan pukeutua Piruttareksi, puku on kuulemma sika iso, etten tiedä sitten miten istuu päälläni, mut toivon et puvun mukana tullut vyö pelastaisi tilanteen, muuten olen lievästi sanottuna PANIIKISSA!
Kirjeitä oon tän illan muuten kotona rustannut, oisko tää nyt sitten kolmas vastaus minkä parissa äherrän ja puserran, loppu suoralla jo, joten voin pian huokaista helpoituksesta.
Sit viel viimoset kamat kassiin ja ehkäpä hetki tv:n äärellä jos jaksan, alkaahan tuo kellokin vetelee jo melkein kymmentä, ehkä mä jätän sen telkkarin sittenkin väliin. Pakko se on hieman nukkuakkin koska aamulla mulla soi kello vähän yli kuusi, PAKKO PAKKO PAKKO!! Nooh, itsehän mie nää kiireet itelleni oon tehnyt kun en jaksanut jonottaa nesteellä tänään sitä et saisin katottuu renkaisiin hyvät paineet, no pikku vikoja. Ei vaan, tässä kaikki tähän hätään. Palataan ja ihanaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti. MOI!

**Sanskuli**

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti